torsdag 13 augusti 2009

Dagarna går fort nu.. inge kul.. på måndag är det dags för att komma igång med alla rutiner igen. Men det är rätt skönt med, speciellt då man kan börja ut och gå på mornarna igen. skulle jag kunnat gjort nu med, men har faktiskt varit för lat. så är jag! men nu måste man ju.
Ska även satsa på pluggandet nu ordentligt med, inte lång tid kvar. så det blir dagar och nätter nu framöver skulle jag tro.

Senaste dagarna har varit underbara, träffat massa underbara vänner, ingen nämnd ingen glömd. ;) Men tack alla underbara vänner!! Vad skulle man göra utan er.. :)

Robin är FORTFARANDE enormt trotsig. vilket gör mig smått galen ibland, men han har även blivit enormt kramgo och kärleksfull med, vilket jag älskar. Vem kan bli trött på pussar och kramar.. haha.

Sängen snart, för imorgon på dagen ska jag vara barnvakt åt Adrian en stund. Ser fram emot. :)

Inga kommentarer: