onsdag 26 augusti 2009

Egentligen inte så mycket nytt och skriva. Egentligen ingenting alls!
Men har lagt ner pluggandet för idag och sitter och väntar nu på att man ska åka till jobbet, så vad ska man då hitta på?! Tv:n gör mig trött.. och städa behövs inte.
Tvätta har jag gjort tillräckligt denna vecka... och ingen och ringa, försökte med Karro, men inget svar! så här hamnade jag.

Robin sov utan blöja i natt.. det ni!! haha. Det gick jätte bra. Han somnade vid sju, vaknade vid tio av att han ville kissa, så det vart till att gå upp på toan, sen somnade han om och vaknade vid halv sju imorse. torr. Men ja, det var ju EN natt! Jag räknar med ett antal nerkissade lakan innan detta fungerar som det ska! Men första natten, lite stolt är man ju.. :)
Jag var rädd att han inte skulle vakna när han var kissnödig utan ja, kissa på sig. men igår gick det ju jätte bra. Han börjar bli läskigt stor nu. Man får ju ångest!
Nu är det nappar och snuttefilt kvar och sluta med. sen så är han RIKTIGT stor!!

Träffade Hanna, Emily och Karro igår med en stund. Alltid lika mysigt! Barnen var med också såklart. Det komiska är att de fyller ganska samtidigt. inom 2,5 vecka. Först blir Adrian 1, sen blir Robin 3, och sen Diana 2. Så det blir mycket födelsedagar fram över. Det är ju hur många fler som fyller år med. Bland annat jag.. :)
på tal om födelsedagar.. GRATTIS EMILY på din 24-års dag!!

Nej.. ska man kanske göra sig klar på riktigt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan ju alltid ringa mig;) Hehe Kram Linda NI