tisdag 18 augusti 2009

Jag är KÄR... Igen. I en ny låt. Eller ja, den är väl inte ny, men för mig är den ny.
och jag blev otroligt förälskad på en gång.
Så nu kommer det att spelas en ny låt här hemma, om och om igen..
Kan ju hoppas att grannarna blir lika glad som Jerry.. haha.. nej men jag har ju en förmåga att spela sönder de flesta låtar. Vilket de flesta vet.
Men det är ju jag. och när jag hittar det där speciellt i låtar som gör mig glad. varför ska man inte spela dem då för?!
Nej, de ska njutas utav. så är det ju bara..
Tack Lillebror, för att du visade mig denna skönhet.. :)
Någon som har nått bra låt-tips så dela gärna med er. Kommer ju behöva bli kär i fler låtar framöver med.. ;)

2 kommentarer:

Världens bästa Hanna:) sa...

Kan man få veta vilken denna speciella låt är?!!
Du kan ju inte skriva värsta kärleksförklaringen utan att skriva till vem:)eller alltså vilken låt..:)

Eva sa...

Eller huur håller helt med Hanna!
Vad är det för låt??
KRAM