torsdag 27 augusti 2009

Snart iväg till jobb nr2. detta kommer att bli en ännu längre dag än igår känner jag.
Dessutom så kunde jag konstigt nog inte sova inatt?! Jag hade ju inte sovit som bäst natten innan heller.. men men.. jag är ju som jag är helt enkelt.

Så skönt att det går bra att lämna robin på morgnarna nu. Han är ju hos sin extra dagmamma, då hans ordinarie är på semester. Trodde att det skulle vara jätte problem, men det har gått jätte bra. Vilket känns skönt.

Det var INTE en torr natt för Robin inatt. Han kanske inte är riktigt redo?! eller så var det bara inatt.. han somnade iof lite sent eftersom mamma kom förbi en snabbis. och Farmor var barnvakt medan vi jobbade, och farmor är ju populär!

Imorgon är det fredag igen! kan veckorna gå lite långsammare nu?! Hinner inte med. Och det betyder att snön kommer snart!
Det kan gärna få bli riktig höst, och mys. Men snön får gärna vänta ett år till eller två.. :)
Nej ska göra mig klar för jobb!

Inga kommentarer: