söndag 23 augusti 2009

Söndag. Klockan är halv tolv. Snart dags för sängen.. IGEN. Fan man sover ju bort livet.
Eller ja, det känns som om jag gör det iaf.. sover man inte på nätterna så sover man på dagarna, och ja, ibland har man ju turen med att somna på nätterna med.. Men just nu har det blivit plugga på natten, och sova på dagen. Vilket är ganska värdelöst!

Helgen gick fort.. som vanligt. Hur kommer det sig att helgerna ALLTID bara försvinner? de kommer och går så fort att man inte hinner med alls.

Träffat Hanna. Jätte trevligt var det! Sen så har jag även hunnit med att träffa Manda, Frida. Superkul!! Sen så Var Danne här igår, och jag träffade lillebror en snabbis idag.
Vart och inhandlat jacka till Robin idag. Eller ja, det vart 2... en vindjacka och en lite varmare för senare tillfälle. Inhandlade även en hel drös med kalsonger. stackarn hade ju knappt några. och nu så räcker det ju liksom inte bara med två-tre par. SPECIELLT INTE när vår tvättmaskin inte fungerar som den ska. och strumpor fick han med.. sånt där som är skit tråkigt att köpa, men som används mest!!

I morgon så blir det pluggande för mig HELA dagen. Sen så ska jag hem till pappa min och låna tvättmaskinen. Känner på mig att jag kommer åka på jobb på jobb nr2 på tisdag. :( Hinner egentligen inte, känner jag! men jag måste! pluggandet hamnar i kläm igen. suck.

Nej God Natt Gott Folk!

Inga kommentarer: