torsdag 20 augusti 2009

Ingen sömn inatt, och jag ska jobba hela dagen. Bra gjort! SUCK!
Nej men än så länge så är man ju rätt så pigg.. men det kommer.. tro mig.. tröttheten som jag låg och väntade på i natt, den kommer komma sådär om 2-3 timmar. och då kommer jag vara en ZOMBIE! Ser fram emot det sådär lagom.. hmm..

Och bara för det så Vaknade ju Robin extra tidigt i morse. Tror han var hungrig för han har ätit 3 mackor nu på morgonen. Brukar vara glad om jag får i honom en halv ungefär. Men det är bra.

Var med morsan på bilbingo igår. Kom hem 300 kronor rikare.. men jag var glad, för det var jag som fick tuta. haha. det är ju halva nöjet. Inte alls åkt mycket denna sommar. Kommer ihåg sommaren då jag var gravid, då var det min höjdpunkt. sen vann man ju ihop till både barnvagn, babysitter och bil barnstol med. Inte haft sån tur sen dess heller.. TANT?! Jag vet.. :)

Sen kollade jag och Jerry på ett avsnitt utav favorit-serien. OZ. Jerry tittade på det när vi träffades, och jag tyckte att det var helt värdelöst, men ja, han älskade det. Så nu när de släppte alla säsonger på DVD så var jag ju bara tvungen att vara lite gullig och köpte den till honom. Och ja, har man sett 3 avsnitt på rad så blev man fast. Så nu har vi våra kvällar här hemma. Riktigt mysigt. Inte alla gånger vi gillar samma saker.. speciellt inte tv-program. Jag skulle ju bara kunna drömma om att få honom att titta på One Tree Hill med mig. Nej, det får jag ta med älsklings-Hanna.. Hon och jag och serien. :) En ungdoms serie som jag verkligen älskar. Kan inte få nog. Hoppas på många fler avsnitt.. och många fler maraton med Hanna. :)

Nej, ska väl se till och borsta tänderna på mig och Robin, och sen på med skor för att ge sig iväg kanske.. Kan lova att motivationen inte är den bästa idag. JAG VILL SOVA!!!!!

1 kommentar:

Alexx sa...

OTH är det bästa serien på planeten! Nu väntar jag på nästa säsong :)