fredag 7 augusti 2009

Fredag igen då! Herre jävlar vad veckorna går fort nu.. Jag hinner inte med alls.
Men tur att det finns folk omkring mig som kan påminna mig om vilken dag det är osv.. :)

Jag och Robin har bara varit inne idag. Jag har varit skit trött efter nattens dåliga sömn, värmen är hemsk om nätterna. Skulle gärna kunna få vara såhär varmt året runt, om man bara hade någonstans och svalka sig lite då och då.. men eftersom nu detta inte finns.. så ja..
Planerna är väl att vi ska ta och ut efter att Jerry kommit hem igen, till lekparken eller nått. Han behöver få leka.. Robin alltså.. ;)

Stor städning behövs i denna värme med. Vilket jag normalt tycker är ganska kul, MEN nu är man ju svettig och äcklig INNAN man ens börjar.. inte lika sugen då kanske.. men men, det måste göras, för nu har man dragit på det ett tag!! Fram med skurhinken!!

Inga kommentarer: