tisdag 25 augusti 2009

Ska hem till pappa min för andra dagen idag. Tog dit ALL tvätt vi hade igår. tror jag tvättade MINST sex maskiner och har väl tre kvar. Jag brukar vara super duktig på att tvätta, men eftersom våran tvättmaskin krånglar, och vi inte har någon tumlare, så tar det ju evigheter för mig att tvätta allt hemma.
Perfekt nu när de ändå inte är hemma..
Plus att jag fick hur mycket plugg gjort som helst igår. Lite stolt över mig själv där.. :)
Så hoppas på att kunna bli klar med ena uppdraget idag! måste ju såklart bara skriva in det på datorn och skicka in det när jag kommer hem, eftersom de har tagit med sig deras dator till spanien. Men det är väl det minsta man ska göra.. även om det blir en hel del.

Imorgon så blir det jobb på städet igen! och sen har jag jobb nr1 med, men inte så många timmar. så det är skönt!

Hann med att träffa Hanna, Emily och Diana igår en stund med. Alltid trevligt. och Diana har blivit sååå stor! helt sjukt. nu börjar det gå fort.

Ja.. så denna vecka är som vanligt full-späckad. Kan man inte för en gångs skull slippa stressen som har med allt och göra?! hmm.. skylla sig själv kanske!!

Nej, ska återgå till Robin och vandringen till dagmamman!

Inga kommentarer: