lördag 29 augusti 2009

Det vart en sväng till Thuns idag, där det inhandlades vinterkläder till Robin. Så nu är det avklarat. Jätte skönt. Brukar ju finnas en viss risk att det tar slut, iallafall det som man tänkt köpa.
Men nu fick jag de kläder jag ville. Blev Didriksons i år med, han har haft det de senaste två åren med, och tycker att de är bra. Så varför byta. haha.
Blev även en vinter jacka till mig själv. Har haft samma jacka nu i tre år, för det första så sitter den som en stor sopsäck, och sen är den inte varm alls. Så det känns skit bra! Köpte den ju direkt efter graviditeten, då jag tyckte att det var skitsvårt att hitta en jacka i min enorma storlek och konstiga form på kroppen då. Men nu hittade jag en som jag tyckte om, säkert en gammal modell eller nått, men det är skit samma!!

Var hem till pappa efter att jag lämnat av Robin hos dagmamman. Där jag pluggade, och samtidigt passade på att tvätta. Jag vet... ännu mer... men nu var det en massa sängkläder, då robin kissade i sängen här för någon dag sedan. och det är inte så kul att hänga direkt. Torktumlare är ju underbart! synd bara att vi inte äger en..

Det har vart lite tv-tittande med. och sen har jag suttit lite med mitt "pyssel". som jag inte hållt på med på hur länge som helst. så jag är hel nöjd med kvällen. Skönt med lite ensamhet också, då Jerry inte har varit hemma.
Tittade på Wallander - Brandvägg. Hade inte sett den, trots att den är hur gammal som helst.. den var ju riktigt bra. Bra filmval av mig, måste jag säga!! :)
Ja.. pratat med syster i telefonen med. Det var på tiden, vi har inte pratat på hur länge som helst, men det har ju vart ganska mycket från bådas sida denna period. så inte så konstigt. Hur ska man hinna då?!
Karro däremot skulle jag ha ringt upp, men det glömde jag!! Sorry gumman!
och Hanna med kom jag på nu. och agge... nej nu har jag vart hemsk. Förlåt Tjejer!!!!
Någon mer jag glömt kanske?! När vi ändå ska rabbla upp en massa dåliga sidor hos mig..
Men det är väl tur att alla vet hur jag är.. så de inte tror att man tycker illa om dem eller så.. nej det är ju bara lilla glömska jag!! Som ALLTID!!!!!!

Sängen nu kanske?! Natti!

Inga kommentarer: