fredag 21 augusti 2009

Igår kväll fick jag för första gången i år riktiga höstkänslor. Helt sjukt. För jag hade ju hoppats att detta inte skulle hända riktigt än.. Men det var jätte mysigt med. Jag verkligen ser fram emot den höst som kommer, och alla ljus och alla mysiga kläder.. Åh underbart!
Sen kan vi gärna hoppa över vintern och snön, och ta våren igen direkt efter.. men det är väl inte riktigt så enkelt, tyvärr!

Jobbandet igår gick riktigt bra. över förväntan. Men visst var jag trött. Men kunde ju sova hur gott som helst i natt istället. Skönt! Ska man väl till och med kunna få lite gjort med pluggandet idag med kanske.. Jag måste ju, har ju inget val.

I övrigt så är det väldigt skönt att det är fredag igen måste jag säga!! Underbara fredagar!
Bästa dagen på hela veckan, för då har man två dagar lediga med vänner och underbara familjen!
Åhh.. I Love It!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vad jobbar du med nu?
*förvirrad syster*

Jossan sa...

Bilden som du har på toppen i din blogg är såååå FIN!!!
Hoppas att ni har en bra helg trots de tråkiga vädret.
Du har väl inte glömt bort att du har lite leksaker å hämta här? :)
Massa kraaamar Jossan