lördag 8 augusti 2009

Ska snart hem till Hanna och dricka lite kaffe. Hoppas bara att damen inte blir inkallad på sin standby. skulle vara tråkigt, när man för en gångs skull verkligen är nära att ses.. :)

Igår var Danne och Jessica här. det var jätte trevligt. Tack för besöket!! :)
Måste göras om snart igen!!

Idag är det ju lika varmt som igår. luften står still och jag håller på och smälter bort ungefär.. Men det är väl alltid trevlig och vara svettig och äcklig. haha.. varning Hanna här kommer jag ;)

ja, snart är det bara en vecka kvar på "semestern".. nu tycker jag att tiden kan stanna upp ett tag. DET GÅR FÖR FORT. Jag får ju Panik!!!

Robin, vår trotsiga "3-åring" (han fyller ju snart) håller lite smått på och driver mig till vansinne just nu, med sin ENORMA vilja. Och han MÅSTE ju allting.. inte att han säger att han vill, nej han säger att han MÅSTE. Hatar det ordet snart!! haha.. sen ska han göra ALLT själv ena stunden, och nästa stund så kan han ingenting själv.. man vet liksom inte alls hur man ska bete sig, för hur man än gör så blir det ju fel.. haha.. men hoppas denna evigt-långa period snart tar slut.. :)

1 kommentar:

Jenny sa...

Fasar för den tiden.. här e allt bara "neeee" hela tiden... träligt de med *s*