onsdag 19 augusti 2009

En trött Pillan idag! Pratar om mig själv i tredje person.. duktigt. haha.
Var så klart vaken halva natten igen, eller ja, man kan kanske säga hela då jag stupade i säng vid fem tiden.. Fick tyvärr inte så mycket gjort i pluggningen heller, även om jag försökte.
Men men.. så kan det vara.
Sen upp vid halv sju, då Robin stod klarvaken vid sängen min och ville kissa. Han vill ju inte kissa i blöjan.. utan han ska gå på pottan eller allra helst toaletten, så det var bara att masa sig ur sängen, hur trött man än var.. och sen var det inte direkt någon idé att lägga sig igen..
Han är jätte duktig nu när det gäller blöjan.. Han är ju utan hela dagarna, och sen så åker den på vid sängdags där.. men den är alltid torr på morgonen och då vill han kissa på toan.
Jag hade aldrig trott att det skulle gå så bra som det gjort.. HITTILLS!
Att han varit utan här hemma har ju gått bra, men när det gäller när de är ute och leker i TIMMAR och han kissar innan de går ut och sen när de kommer hem, och att det inte skett någon olycka än.. det trodde jag inte.. men men.. hoppas det fortsätter såhär bra!

Ser fram emot att träffa Hanna idag. Bara hoppas att det blir så, så inte damen bli utkallad på någon flygning. Sen skulle eventuellt mamma komma förbi på en kaffe med. Det händer ju inte speciellt ofta nu för tiden, så man får väl njuta utav de få gånger det händer.
Nej, nu somnar jag..

Inga kommentarer: