söndag 13 september 2009

ADRIAN 1år!



Idag har vi varit på ett års kalas. Adrian blev ett idag! usch vad tiden går fort.
Träffade en massa trevligt folk. och fick en massa gott fika. Tack Karro & Thomas!!

Kort på Adrian som nyfödd. och som "nästan" 1-åring. :)




Sen så har vi inte gjort så mycket mer under dagen. Pratat med Hanna och sagt hejdå, hon har nu åkt till London och ska bosätta sig där ett par veckor. Underbara människan!!!
Kommer att sakna min vän!!
Ja, imorgon är det måndag och dags för vardagen igen.. less på sånt redan. haha.
Sen blir det jobb tisdag-torsdag!
Håller för övrigt på och kikar annat jobb, absolut inget fel på det jag har nu, gillar det jätte mycket, men vi måste klara oss ekonomiskt också.. så måste hitta ett annat, eller ett till.. får se hur det går.. Skrik till om ni vet nått!!!
Ska gå och underhålla Robin lite, innan det är dags för sängen för hans del.
Tänkte att jag skulle ge fyrans "film" en chans med kl 21. Får se vad det är för nått.


1 kommentar:

Hanna sa...

Darling så bra att jag kan läsa din blogg så jag inte missar allt som händer där hemmm!!! så nu får du se till att blogga varje dag och om allt ni gör hahahaha..
Saknar er redan!! pusss