söndag 27 september 2009

Lite uppdatering

Helgen är då snart över. Fort har det gått, även fast Robin varit hemma både torsdag och fredag så känns det ändå inte längre än en helg. Konstigt.

Ja, i torsdags var det ju kalas för MIG.. :) Tack alla som kom och fikade, alla som skickade sms eller på annat sätt uppvaktade mig på födelsedagen!!!
Innan alla kom så var det stor bak här hemma med mamsen. tror att vi höll på i 5 timmar, om inte längre.. men det vart en del. och massor över såklart, men det var ju tanken med.

I fredags så kom Thomas och Karro och lille adis med paket och fikade. Tack.. :)

Sen efter det så vart det hem till mamma, där det dracks en fördrink och sen ner på Kött kök och bar för att äta middag. Tusan vad gott det var!! Hade aldrig ätit där, så det var första gången och definitivt inte sista. Mamma bjöd mig på middag som födelsedags present och sen så var Jerry och Conny med också. Saknade dock syster. Men det kommer fler gånger..
Efter maten så vart det hem till mamma en stund till, för att sedan åka vidare till Manda som hade födelsedags partaj. Så kom hem först vid fyra eller halv fem, kollade inte klockan, somnade i taxin på väg hem med.. brukar jag annars aldrig göra.

Igår (lördag) så vart det upp, både jag och jerry mådde piss, men det visste man väl redan, speciellt eftersom jerry ALLTID ligger och spyr dagen efter nu för tiden, han börjar bli "gammal" ;)
pappa och mari kom vid två tiden och fikade och firade både mig och robin, då de inte kan komma på tisdag då robin fyller. Så Robin fick lite efterlängtat lego. Som han tjatat. och han satt med de där HELA dagen igår, och har suttit nu hela morgonen med. Dock så blir det sånt som hamnar i mitt skåp när han inte leker med det, då jag är lite orolig då det är små bitar, men de leker med det hos dagmamman så vet att han klarar av det!
Sen kom även morbror och moster min (S&S) och fikade och gratulerade, de hade ju inte varit här förut, så de kikade även på lägenheten. Kul, Kul!!! Inte så ofta man ses om man säger så.
Somnade jätte tidigt igår kväll, strax efter åtta tror jag att klockan var.. sov till tio i morse. så man är iallafall utvilad idag. :)

Jerry är iväg och skulle köra grejer från Berts lägenhet, det är ju långt från klart än. så gäller att passa på när man har tid över.
Sen så ska vi åka till Nickis med Agge, Mogge och Moa.
Det var väl ungefär det, som hänt och ska hända idag...

1 kommentar:

Jenny sa...

Saknar er *suckar*
*KRAM*