tisdag 22 september 2009

Åh så trött jag är. Känns som om jag skulle kunna gå lägga mig redan nu. Men vet sedan tidigare att OM jag skulle göra det, så vaknar jag klockan elva och är jätte pigg och kan inte somna om. Så det får bli till att hålla sig vaken, dessutom skulle ju lilla jag ALDRIG missa idol.. :)

Har stekt en jävla massa pannkakor idag. Inte det roligaste kanske, inte min favorit om man säger så, men jag fick det önskemålet, så vad gör man inte.. Jag skulle ju för en gångs skull göra hemgjorda raggmunkar. men icke det heller. får väl ta det en annan dag.
Men ändå så var det helt okej att steka pannkakor om man jämför med hur det är att stå och vispa all jäkla grädde för hand. oj oj så min arm värkte där ett tag.. eller ja handen. Men man var för lat för att leta reda på elvispen. skyll dig själv pillan, ungefär.. :)

Imorgon så blir det jobb. sen så på kvällen så ska jag hjälpa en kompis med lite matte. Så vi får väl se hur det går..

På torsdag är det ju födelsedagen min, så då ska jag baka på dagen hade jag tänkt, om det nu kommer någon och äter upp mina bakverk, det får vi väl se.. haha..

Nej... måste göra nått nu innan jag somnar.
Karro, var är du??? ;)

Inga kommentarer: