tisdag 15 september 2009

Så trött idag. Trodde att det var någon som skojade med mig när klockan ringde i morse. Känns som om jag inte sovit någonting alls. Fast egentligen så har jag sovit bättre än jag brukar.

Hade lust att gå och lägga mig vid sex tiden igår kväll, för jag var helt borta. Låg i soffan och bara yrade.. hel mysko. Men jag höll mig vaken. och Manne kom förbi och de hade hyrt film, den var bra.. blev sådär lagomt pigg ungefär efter halva, så trodde det aldrig skulle gå och sova sen, men det gick bara man la sig ner.. skönt det!

Idag så ska jag jobba lite extra.. egentligen inte min dag, men the boss ringde och frågade i söndags, så självklart ställer man upp. Lite läskigt då jag ska jobba ensam för första gången.. hur ska detta gå?! haha
Nej sen jobbar jag onsdag och torsdag med. så det blir ju några extra timmar med dagen.

Hostan ger aldrig med sig heller. Nu har jag hostat i snart 3 veckor. kan den ge med sig någon gång kanske?! Känner mig ju pigg för övrigt, om man bortser från min otroliga trötthet då.
Ja, det är väl ungefär så det ser ut här just nu..

1 kommentar:

Jenny sa...

Svininfluensan?
*man kanske inte får säga så högt* ;)