måndag 21 september 2009

Ja, då var helgen slut. Ångest för att det är måndag igen. Fy fan!
Men denna vecka fyller man år iallafall.. :) Nått kul! Inte för att detta ska firas så mycket, men ändå. haha.

På onsdag så jobbar jag som vanligt. på torsdag är jag ledig då det är planeringsdagar på dagis torsdag och fredag. Verkar som om de flesta har det med.

Inte gjort speciellt mycket alls i helgen. Lördagen spenderade jag med att storstäda köket, vilket tog ungefär HELA dagen. började strax efter att jag gått upp och höll på till nio på kvällen ungefär, men rensade mest ur och skurade alla skåp. Hur mycket skit har man egentligen!?
eftersom det ser förjävligt ut här hemma, så blir det till att fortsätta städningen nu ikväll.
Ska försöka att hinna med ena uppdraget idag i etiken, så att man kan skicka in det under dagen.

Igår så var vi ut till Jenny och Krille och gratulerade Jenny som fyllde år. Trevligt. Träffade Thomas och Karro där med. Sen så åkte vi förbi Hille och Uffe på vägen hem, då Robin fick lite kläder som barnen växt ur. Tack Tack! Vart där längre än väntat så kom hem efter åtta först. Men det var trevligt!

Har en riktig liten pratis här hemma. tror inte robin är tyst mer än några minuter om dagen.. haha.. han pratar HELA tiden. Men man skrattar mycket åt vad han säger med!!! :)

Ja det var väl det! Nu ska vi gå ut i det tråkiga vädret till dagmamman. som är tillbaka efter semestern. Robin har tjatat nu i över en timme " Gå NU mamma, jag vill gå NU". så det är väl dags.. haha

Inga kommentarer: