torsdag 24 september 2009

Ja, man kunde ju glömma bort sovmorgon på födelsedagen iallafall. suck.
Jag hann iallafall att somna innan klockan två i natt, tror jag..
För när jag la mig där vid ett tiden, så skulle naturligtvis en liten kille vakna, och gå och kissa. Sen skulle han ligga mellan oss, vilket betyder ingen sömn för min del. Varför ska det vara så svårt att somna när man är tre i sängen?! Men han somnade iallafall om ganska fort, så att man kunde bära över honom till sin säng igen, och jag kunde äntligen få somna. skönt.
Men sen klockan sex så kom han in i vårat sovrum med täcket i handen, släpandes efter sig och la sig mellan oss igen. Gullungen. Så sedan dess så har man i stort sett varit vaken. Gick upp kvart i sju.

Om Tre timmar ska jag ringa underbara mormor, som ska komma hit och passa Robin lite, medan jag ska baka alla jäkla muffins. Tack för den hjälpen. Känner att det skulle vara lite svårt och baka med honom i hälarna, speciellt då han ska hjälpa till, och eftersom jag ska baka så mycket så har inte jag direkt någon lust med det.

Vet att Manda kommer idag, rätt tidigt. ska bli kul och se tösen. ett tag sedan.

Hanna skickade ett Grattis meddelande igår kväll, innan tolv. Då var hon i Moldavien på en moldavisk nattklubb och menade att klockan var ju över tolv där, så alltså min födelsedag där. så söt tjej!! :)

Nej ska väl sätta mig i soffan med mitt kaffe, och vakna till kanske!

Inga kommentarer: