tisdag 15 september 2009

Dagen har varit lång. Jag är helt slut. Vilket är bra, för då kanske man kan somna i bra tid ikväll.
Nu är klockan snart elva, så det är väl kanske inte jätte tidigt egentligen, men tidigt för mig.
Jobbet gick jätte bra, och det är ju jobb imorgon och på torsdag med, men det känns skönt.
Saknar att ha arbetskamrater på heltid. Man inser det när man kommer ut och träffar folk, efter att man suttit hemma nu som man gjort en bra tid.
Ett jobb vore ju bra, men tiderna kanske inte är de bästa.. vad vet jag!

Önskar att tiden kunde gå lite saktare nu.. snart är det ju jul. Panik. Hatar all denna stress.
Men det är väl bara att ta det som det kommer..

Ska ner till Tranås snart och hälsa på. Det ser vi fram emot. Det blir jag och mamma och Robin som åker. Jerry jobbar ju, så han får stanna hemma.

Sen är det begravningen innan där, den 8:e. Blandade känslor inför den måste jag säga.
Begravningar är skit jobbiga, och ändå har inte jag vart på så många, speciellt inte där man stått den som gått bort nära. Så denna kommer väl bli ännu jobbigare. Samtidigt som man vill att den ska vara avklarad. Så man kan få börja bearbeta allt. Få ett "avslut". Känns konstigt och säga, hoppas ni inte missförstår mig nu!

Och innan dess så är det ju en massa födelsedagar som ska klaras av med. Blir nog inget stort firande för varken mig eller Robin. Får se hur vi gör.. Långt dit än.
Nej om man kanske skulle ta och sova nu..

Inga kommentarer: