torsdag 10 september 2009

Har jobbat nu onsdag och torsdag. Så imorgon blir det lite lugnare.
Var till kyrkogården igår och kollade på gravplatser med Jerry, han har ju vart där tidigare med mamma och syster och kolla på de platser som är lediga. och igår följde jag med.
Dock så var det ju lite mörkt, så man såg inte så bra. Men lite iaf!

Robin har fått för sig nu några morgnar att han ska ha sandaler på sig på väg till dagmamman. och den tiden är det ju svinkallt. så ikväll så blir det att lägga dessa i förrådet. Det gör väl inte så jätte mycket egentligen, men vill inte att han ska bli sjuk. Och orkar inte ta det bråket på morgonen.

Har suttit med bilder och hållt på hela kvällen idag med. jag är fast! kan lägga ut för skojs skull imorgon! Kikat på Idol med.. och snart så är det väl tänkt att man ska sova. Men jag känner mig själv alldeles för väl för att veta att det inte kommer gå. så det blir väl tv;n eller nått.
Har på tal om tv. totalt fastnat för Vakna med the Voice på morgnarna. Kollade alltid på det när Robin var bebis och vaknade så fruktansvärt tidigt.. men sen när man började jobba igen så kom man ifrån det. och nu är jag fast igen. Älskart!

Nej god natt!

Inga kommentarer: