tisdag 8 september 2009

Är så fruktansvärt trött. Varför?!
Hostar som en galning, och snorar.. hur mycket snor kan det finnas egentligen?! Jag undrar.
Skulle kunna snyta mig 24/7 tror jag.. men men.. det går över.. eller?!

Annars har väl dagen rullat på... fast jag egentligen inte fått någonting gjort alls. Konstigt.
Lagat mat till familjen, och tvättat, och hängt tvätt och diskat nu på kvällen. As tråkigt.
Men vad gör man inte för Jerry! Han har för övrigt varit helt slut idag.. blir lite orolig. Han är trött säger han.. men han är extremt trött. och har iof inte sovit så bra alls denna vecka. Så det är väl inte så konstigt. Men gör ont och se honom så!

Han var för övrigt till begravningsbyrån idag med mamma och syster sin. Han kom hem och talade om vad som sagts. VET NI HUR MKT EN BEGRAVNINGSANNONS KOSTAR????
Jag vart helt chockad. 2350kr. Det är svindyrt. Självklart så kan de väl ta sådana priser eftersom folk sätter ut ändå. Men jag tycker det är sjukt. En Grattis Annons i samma tidning går ungefär runt 300kr. det är över 2000 till, för egentligen samma sak.. inte innehållet, men en annons. Men men, inget att tjafsa om, bara att acceptera läget.

I morgon så är det min tur att gå tillbaka till jobbet. ska jobba onsdag och torsdag. Känner mig kanske inte 100% motiverad ÄN. men det kommer väl i morgon.. Är ju skönt med.

Robin somnade som vanligt tidigt ikväll. Han somnar alltid tidigt nu för tiden..
Igår somnade han halv sex. vilket jag kanske tycker är lite FÖR tidigt. men han sover ju natten sen. så det är väl kanske inte det ändå då..

Mamma var här på en kaffe igår kväll. Alltid trevligt att träffa mamsen. Synd bara att det inte är oftare..
Hade tänkt ringa syster idag med, efter som det vart ett ganska snabbt avslut på vårat samtal igår.. då hon fick besök.. men snart börjar idol, och det bara måste jag ju titta på! jag är idol-nörd! jag älskar det programmet. Eller egentligen vet jag inte riktigt om det är programmet eller det att man har nått att följa på tv:n igen..

Nej ha det!

Inga kommentarer: