måndag 28 september 2009

Ja. Ska snart åka och jobba.. känns si sådär eftersom jag vet att jag har hur mycket som helst och göra när jag kommer hem igen! Måste se till och åka och handla till den stora dagen i morgon bland annat..
Lilleman blir ju 3 i morgon, om 10 timmar så är det 3 hela långa år sedan som man låg där.. vilket är sjukt. för det känns som igår, de säger att man glömmer smärtan, jag säger ALDRIG!
Men alla är vi ju olika, som sagt..

Men det blir till att försöka vakna och gå upp tidigare imorgon för att gå in och sjunga.
Sen så ska det göras tårtor med, eftersom jag jobbar i morgon. så vet inte om jag ska försöka att göra det idag eller i morgon kväll när jag kommer hem. Man vet ju inte heller hur många som har tänkt att komma i morgon och fira honom!
Hade väl tänkt ha lite barnkalas på söndag. Men ska försöka att få ut lite inbjudningar med, dock på sms. Men jag är ju seg som Vanligt. Ibland kan man bli less på sig själv.

Ringt till kåbohälsan iallafall idag, ungefär efter 2 månader så fick jag äntligen till det. hmm.. Fick tid om en och en halv vecka.. så får väl hoppas att man träffar en RIKTIG läkare denna gång.
Men men.. får väl se.. de ska ju vara bra där iallafall. men nu slipper jag NYBY VÅRDCENTRAL och detta känns så jäkla skönt. Inte alls nått förtroende för de läkare som Jag har träffat. sen finns det nog bra läkare där med, men de har jag missat totalt!

Nej, till jobbet nu! Hejdå!

Inga kommentarer: