tisdag 20 oktober 2009

Åh så trött man kan vara då. Vill verkligen bara krypa ner under täcket igen, och sova en stund till.. Men har en son som hostat till och från hela natten, och eftersom han ändå bara skulle ha gått halvdag hos dagmamman, eftersom vi ska med honom till tandläkaren för första gången idag, så har jag bestämt mig för att han får vara hemma.
Jag kan nog plugga lite ändå.. Beroende på hur hans humör är vill säga.. men det gick ganska bra förra gången.

krånglat jätte mycket med skolan, eftersom de bara startade en kurs, men det hela visade sig vara ett missförstånd. Så nu har jag iallafall fått båda mina kurser aktiverade, och kan därför läsa båda två samtidigt. Skönt att det trasslet är utrett.

Hoppade upp ur sängen halv sju, då det ringde på hemtelen och jag trodde att det var syster, som för övrigt ska få bebis nu vilken dag som helst. (därav att jag verkligen hoppade upp). Tyvärr var det inte hon, men upp kom man iaf!

Robin ligger och tittar på Tåget Thomas.. och jag satte mig här en stund, i förhoppning om att kanske vakna till lite.. sen för att kika ungefär vad det är som jag måste göra i kurserna idag. försöka göra iaf!

Imorgon och torsdag är det jobb som vanligt, så måste försöka sitta så mycket jag kan idag. Sen blir det väl även en plugg-dag med S någon dag denna vecka, och då vet jag att det blir mycket gjort.. :)

Nej.. God morgon på er.. och ha en bra dag!!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Haha... du e ju för hispig ;)

Kicki sa...

Har skickat en utmaning till dig som ligger på min blogg!

Kram

Nikki sa...

Hej vännen allt bra?Kram nicole