torsdag 1 oktober 2009

Jobbat idag med. Det har varit riktigt skönt den här veckan med mycket jobb, även om det inte är 8 timmars pass, så har jag ändå jobbat måndag till torsdag. Och så ska man jobba imorgon med. Blir lite pengar om inte annat..

Pappa och Mari var här en snabbis ikväll, det var Robin som TJATADE hit dem. Han pratade med sin morfar i telefonen och sa att han "måste komma hit och leka med mig morfar, NU!"
Hörde hur pappa skrattade gott i telefonen, och sa att de kunde komma förbi en stund.
Så nu kommer väl Robin fortsätta med detta, och tro att det alltid kommer att fungera.

Trött är jag med, och har huvudvärk. Min huvudvärk har jag nu haft sedan i torsdags, och jag håller på att bli TOKIG att den inte går över någon gång. Tar tabletter och som max är jag bra i någon timme, sedan börjar det om igen. Vaknar till och med på nätterna för att jag har ont. Och jag är ju den som brukar sova när jag sover.. inget eller ingen brukar kunna väcka mig. Jo, det skulle vara Robin då.. :)
Men har som sagt läkartid på onsdag. Bara att hålla ut tills dess!!

Idol är ju det som gäller här hemma nu för tiden.. för mig. Jag är ett Idol-freak. och jag står för det.. Nej men det är nått som jag verkligen måste och Vill se. så väntar nu på resultaten, sen blir det sängen.. så skönt och sova!!

Inget annat som hänt alls..

Inga kommentarer: