torsdag 29 oktober 2009

Har haft Helena med barn på besök idag. Gillar den tjejen skarpt. så det har varit jätte trevligt.
Barnen lekte jätte bra, även om det var ett tag sedan som vi sågs med barnen.
Självklart ganska full rulle med tre barn i en liten lägenhet. men det gick som sagt bra.

Robin slocknade fort när de hade gått, vilket kanske inte riktigt var vad jag hade planerat. så har blivit till att försöka hålla honom vaken nu.. inte alltid det lättaste. Men vi ska upp tidigt imorgon, så han måste somna tidigt ikväll.

Väntar på att Jerry ska komma hem, så att vi kan äta.. sen ska jag BARA slappa i soffan ikväll.
Ingen städning, inget plockande, eller ens pluggande. utan soffan och hoppas att det är nått bra på tv bara..

I morgon så är det en stressig dag igen. Måste hinna med så mycket läsning som möjligt. Och eftersom Jerry slutar tidigt på fredagar, så har jag inte så många timmar på mig innan det blir fullt hus här hemma. Skönt att det är fredag redan. eller ja imorgon.. men denna vecka har gått fort. såna veckor gillar jag, NÄR man hinner med det som ska göras..

Nästa vecka så jobbar jag som vanligt onsdag och torsdag. ska bli skönt. äntligen ordentliga veckor igen!!

Inga kommentarer: