söndag 4 oktober 2009

Vi ska ha lite kalas här hemma idag, för Robin då!
Så det blir lite folk.. vet ännu inte vilka, men det visar sig.. :)
Sen så är det väl inte så mkt mer som ska hända idag. Har iallafall bakat tårtor på morgonen och blåst ballonger så man vart alldeles blå i ansiktet.

Veckan som kommer, kommer väl bli ganska kaos känns det som.
Ska eller jag MÅSTE hinna klart med kursen.. så plugga natt och dag, sen är det jobbande, och sen så är det begravning på torsdag. Fredag plugg igen.
Lördag ska vi på kalas med mamma-gruppen, inte sett dem sedan vårt två års kalas, så det ska bli kul. Och efter det kalaset så åker jag, mamma och robin ner till tranås. Till syster.
Det ska också bli super kul. Saknar dem en massa, även om jag inte ser fram emot den långa resan med robin i bilen... men den måste man ju göra. inget annat val finns.
Och innan resan så måste jag leta med mig alla saker som man ska ha med sig ner, och det mesta ligger i förrådet.. så ut dit och hoppa över en massa lådor och sånt. haha. kommer bli.. "kul".. ;)

Blir där till på tisdag. och sen är det jobb och plugg som vanligt.. hmmm.. blir trött bara av tanken på allt som ska hinnas med.

Inga kommentarer: