fredag 16 oktober 2009

En bra dag idag!!
fick ett samtal från Neurologen i morse. om att de hade en avbokad tid, så var där klockan tio imorse. Svaret var nästan löjligt.. eller ja, det är löjligt att de inte upptäckt det tidigare med tanke på att jag faktiskt sökt för detta hur många gånger som helst, under en längre tid.
Spänningshuvudvärk. Orsak.. nacken. Och det kan ge symtom som bortdomningar och yrsel och illamående. så nu fick jag en remiss till någon annan "doktor", och sen skulle jag få gå till en sjukgymnast som skulle hjälpa mig, eftersom alvedon tydligen oftast INTE hjälper mot den typen utav huvudvärk. vilket jag konstaterade för ungeför 5 år sedan. Grattis!
Nej men det är skönt att äntligen fått ett svar, för man började ju fundera på om man var tokig eller nått..

Sen när jag kom hem så fick jag beslutet från CSN. skönt det med. Att äntligen kunna få ordning på saker och ting. sen har jag hunnit med att skicka in en massa annat som skulle skickas in, och fixat och trixat med sånt. skönt att det är klart!
Så nu är det mesta avklarat för nu! så nu ska jag bara försöka att komma igång igen..

Hunnit med mycket den här morgonen.
Mamma skjutsade mig upp till ackis då det vart lite bråttom där, så vi tog en fika där uppe med.
Mysigt sådär på morgonen.. även om jag är ganska trött, då jag knappt sovit de senaste veckorna känns det som..

Jerry slutar tidigt idag.. så sen ska vi äta med Thomas och Karro och sen blir det Idol ikväll.. Äntligen en dag som känns lite lättare än de senaste veckorna.. behöver detta just nu!!

1 kommentar:

annKarolina sa...

Så härligt att saker o ting går åt rätt håll!!! Puss puss till dig!