lördag 31 oktober 2009

Fick tillbaka mitt uppdrag som jag skickade in igår.
Och blev jätte besviken på betyget, vet att man kanske har lite FÖR höga krav på sig själv ibland. Men som sagt, blev jätte besviken..
Men det kanske är bra, för det ger mig ny motivation, eller kanske inte ny, men starkare.
Men känns surt när man tycker att man sitter och verkligen kämpar för det där MVGt.

Idag blir det inte så mycket, vi ska åka runt till alla gravar och tända ljus.
Det är väl det som är bestämt. Men jag vill inte åka förrän det blir mörkt, då jag tycker att kyrkogårdarna är så fina just idag med alla ljus, och de är en helt annan känsla när det är mörkt.
Känns lite tungt eftersom det inte är så länge sedan som Bert gick bort.
Mormor och morfar kommer jag ju själv nästan inte alls ihåg, inte morfar iallafall. Så det är mest en tradition, medan med Bert som faktiskt gick bort nu i augusti känns väldigt jobbigt!

Vi ska åka själva jag och Jerry, då farmor kommer och sitter barnvakt ett par timmar.

Annars har denna dagen varit väldigt slapp. Jag fick sovmorgon.. min dag idag.. :) Imorgon väntas besök, och vi ska ut och leka var tanken! så hoppas på bra väder, och inte alltför jävla kallt.

Idol var det ju igår, och sen tittade jag på en Wallander-film. Jerry gillar ju inte dessa filmer alls, så det gäller att passa på när man kan.. :)

Inga kommentarer: