lördag 24 oktober 2009

Glömt uppdatera.. men men.. ungefär ingenting har hänt. så det gör ju inte så mkt.

igår kväll vart det Idol. som vanligt på fredagar. Höjdpunkten på veckan.. :)
Träffade Hanna en stund.
Väntade på ett visst samtal hela dagen, men det kom inte. hmm.. *skrattar*

Mitt fortsatta dåliga humör fortsätter, fick UTBROTT igår. det bara "svartnade" och jag vart skit förbannad, för egentligen ingenting. och som tur var på ingen person. men hoppas verkligen att detta går över. blir rädd för mig själv. Sen ena sekunder så börjar jag tokgråta för ingenting.. JAG ÄR INTE GRAVID! även om man skulle kunna tro det.
Men känner inte direkt igen mig själv, vilket är ganska skrämmande. för mig själv och andra?!

Sitter och lyssnar på en jätte gammal låt, som min pappa alltid spelade för mig när jag var liten. letade efter den i många, många år.. pappa kom inte ihåg vad den hette, men sen fick han tillsammans med och med hjälp av jerry tillbaka sitt minne, och jag fick ÄNTLIGEN veta vad den heter och vem som gjort den. så sitter och njuter.
Har för mig att min syster också undrat över den, kanske ska skicka ett medd. ;)
eller så får vi ta det på telen kanske.

Robin har varit lugn och jätte snäll hela dagen idag. han som annars har blivit en riktigt trotsig 3-åring. men idag har vi vart sams hela dagen.. Överlycklig mamma!! Min Goa Stora Kille!!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Dumt att tala om vad låten heter kanske ;)

Nikki sa...

Allting kommer lösa sig ska du se,det har en förmåga att göra det!Kram till dig och familjen