onsdag 21 oktober 2009

På extremt dåligt humör. Har varit det i några dagar nu, känner inte igen mig själv. Vart tog mina positiva sidor vägen?!
Okej, jag brukar alltid ha en förmåga att TÄNKA negativt och se det från alla konstiga negativa håll på allt i livet. Men detta är inte jag!
Känner mig som en sur gammal kärring!!!
Kan ju inte annat än att tycka synd om de som råkar befinna sig i min omgivning just nu.
Fastän jag lovat mig själv att sluta upp och sura.. så verkar det inte som om det fungerar!!
hmm... så nu vet ni att ni inte ska komma närmare mig än ungefär en kilometers avstånd.. just nu.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Kan vara åldern oxå ;)
*förlåt*
Hoppas på att kunna göra dig lite gladare snart.. men än e det stiltje...
Älskar dig iaf!!!!

annKarolina sa...

gumman då.. jag känner nog samma sak.. fast det är ju pga allt krångel och fix med allt. Du däremot.. kanske gravid?? ;) PUSS