fredag 30 oktober 2009

Är nöjd med denna dag hittills. Hunnit med mycket pluggande, och skickat in de uppgifter som jag gjort. Ligger ett steg före denna gång vilket känns skönt.
Men det blir mycket plugg i nästa ämne i början av nästa vecka, då jag som sagt jobbar igen nästa vecka.

Väntar på att Jerry och Robin ska komma hem. så att fredagen kan få börja på riktigt.

Min stiliga lillebror kommer hit ikväll, och ska äta med oss. och självklart IDOL. :)
Inte för att jag vet om Conny och Jerry egentligen är så intresserade, men de får då INTE ändra kanal.. då blir jag tokig. hmm.. det ligger någon hemskt arg person under ytan på mig ibland. haha. Man vet ju aldrig när denna kommer fram.
Robin som ÄLSKAR sin morbror, blev såklart glad när jag sa att Conny skulle komma.
Han tittade på mig med allvarliga ögon och sa frågande "Min Conny, mamma?"
Jag kunde inte annat än och skratta och säga "ja, din conny". Fick då världens leénde.
GULLUNGEN MIN!!! ÅH vad jag älskar den killen!!

Hanna är i London. pratade med henne för ett tag sedan, och hon stog ute i t-shirt. Riktigt avundsjuk på detta, så det måste ju nämnas. Var ju SVINKALLT i morse. Vinterjackan och halsduk för min del. Mössan fick trots allt vara hemma.. inte riktigt så kallt var det, även om det lär bli snart.. usch och fy.. ångest!!

Längtar tills nästa helg då jag ska ner och pussa på lilla Ellika. Hoppas bara på att man håller sig frisk fram tills dess. Annars blir det svårt. Och med dessa jäkla förkylningstider.
Alla som är sjuka håller sig borta från mig, tack!! ;)

Nej åter till sista sid-läsningen!!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Väldigt vad du var kärvänlig mot brorsan i detta inlägg då.. vad vill du ha av honom nu då? eller räcker det med att få se IDOL ifred utan gnäll kanske??? ;)

pillan85 sa...

Jag är ALLTID kärvänlig mot lillebror.. ;) elelr ja. nästan. Nejdå, han läser inte ens min blogg, så inga baktankar.. :) Uppsatera din blogg tack!! Puss