måndag 19 oktober 2009

Fortfarande en dämpad ångest för lördagen.. usch och fy..
Hade otroligt kul, MEN det vart ju till slut lite mycket alkohol för min del, tack vare M:s shots.
hmm.. ska nog avstå de för all framtid sen. Jag tål dem inte. Vilket jag iof redan visste, men med snapsvisor och lite skratt så var det ju skitkul, och kan Hanna så kan jag.. ;) haha.
Men hon reagerade nog lika kraftigt på dessa som jag. Vi var otroligt runda där ett tag. hm.
Bra eller dåligt?! Hade otroligt kul då, men mådde som sagt som jag förtjänade igår, och tanken på alkohol får mig att vilja kräkas även idag.

Robin är på ett halvbra humör idag. Ska försöka att klä på honom alla kläder snart, det regnar tyvärr ute. Avskyr det, eftersom vi inte äger nått paraply så kommer man att vara helt genom drängt när man kommer hem efter att ha lämnat honom.

Det blir pluggdag för mig idag, med underbara S. :)

Nej. på med kläderna, och ut i rusket!!

Inga kommentarer: