onsdag 21 oktober 2009

Ja. är som sagt magsjuk. Men en ganska lindrig sådan då man ändå klarar av att vara uppe. Vilket jag aldrig brukar annars.
Men illamåendet ligger där hela tiden, ständigt och irriterande.
Kunde knappt äta igår alls. Fick i mig vätska iallafall.

Fick ändå ork till att sätta miig en stund med böckerna igår, nu kan jag bara inte skicka in saker för sent. eftersom man från och med nu måste ha CSN i tankarna.
Fick iallafall första Uppdraget iväg skickat.. och fick svar idag. MVG.
Så nu känns det lite bättre! Eftersom jag var orolig att jag skulle få dåligt betyg på det eftersom jag inte mår så bra.
Skönt att det gick bra, som sagt.

Robin har varit hemma nu både igår och idag.. men han verkar inte direkt må dåligt. Han tar väl ungefär all min energi.

Tandläkarbesöket igår, fick Jerry åka på. Men det hade gått bra. och han hade inte varit alltför omöjlig. skönt! Han hade fått alla mjölktänder, och allt såg bra ut. Vet inte riktigt vad de tittar på de där små.. men iallafall.
Nej sängen igen!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Krya på dig sis...
*kraam*