söndag 25 oktober 2009

Hade en jätte trevlig kväll hos Agge och Mogge igår. Karln fyller ju år idag, så vi var bjudna dit på mat och trevligt sällskap, vilket ju då inte Mogge visste om. Det var jätte trevligt.
Och fastän vi inte rullade därifrån förrän kl 22. med vagnen alltså.. ;) Så var Robin på ganska bra humör. Trött med glad. Trodde ju att vi skulle ha blivit tvugna att gå mkt tidigare för att han skulle bli grinig och trött. men det gick skit bra.

Jag och Jerry tittade på en film när vi kom hem, innan det var dags att hoppa i säng. Eller vi låg i sängen och kollade på filmen, då det inte gick så bra med DVDn i vardagsrummet, inte ofta vi ligger där och kollar på film alls. Så jag tyckte att det var lite mysigt, vet dock inte om han håller med mig där.

Nu håller jag på och kokar potatis, höll på att skala av mig halva fingret när jag skulle skala dem. FAN så ont det gjorde, så jag och min potatis skalare är inte direkt vänner just nu.. haha.

Det blir lunch snart, och sen bara en lugn och skön söndag med familjen. vilket jag ser fram emot.
Imorgon så är det dags för pluggande och otroligt tidiga morgnar igen.. suck.. enda som ska bli skönt är att man kommer komma in i sina vanliga morgon promenader med robin igen. vilket man nästan blivit beroende av nu. konstigt nog. jag är ju egentligen en utav de lataste människorna på denna jord. men promenaden har blivit min grej där, dessutom så vaknar man ju utav den. det bästa :)

nej hoppas alla andra haft en bra helg!!

Inga kommentarer: