tisdag 6 oktober 2009

Har haft Robin hemma idag. På grund utav olika anledningar.
S kom förbi som vi hade planerat ändå, och vi hade vår andra plugg dag denna vecka. Dock inte lätt eftersom Robin inte varit på sitt bästa humör. Men det gick. Skickade in mitt sista uppdrag.
Fick svar nu.. MVG :) Så nu har jag fått MVG på samtliga uppdrag i denna kurs.
Känns jätte bra. Men det återstår bara det muntliga.. Får se hur det går.

Vi var över till Pappa och Mari en snabbis och hämtade Robins lego som vi inte fick med oss hem i lördags.. då vi hade mycket annat. Så det har varit en del frågor efter det såklart.
Men nu är det hemma igen, och vi har suttit och lekt i 2 timmar.. haha..

Ikväll ska jag titta på DP som vanligt.. eller ja det är ju säsongs start, så det ska bli kul!!
Ytterligare ett program att följa bara.

Imorgon så blir det läkarbesök för min del, och sedan jobb..
Robin ska vara hos DM som vanligt..
Sen så tror jag att vi får besök på kvällen när jag kommit hem..
Ska fixa iordning kläder till begravningen i morgon med..

3 kommentarer:

Jenny sa...

Du å dina förkortningar... DP?

pillan85 sa...

Desperata Hemmafruar.. :)

Kicki sa...

Grattis till dina bra betyg! :)

Här hemma kollar vi på DH = Desperata Hemmafruar, förkortar det mesta med bokstäverna i orden likaså med UB = Ugly Betty ;)