söndag 15 februari 2009

Alla hjärtans dag över detta år med då.
Inte för att jag och jerry uppvaktade varandra alls detta år. vilket var rätt skönt med.
Min mamma har ju turen/oturen att fylla år på alla hjärtans dag med..
så vi var där på middag, lillebror var där med, tråkigt att sys bor så långt bort vid såna här tillfällen, känns verkligen att det fattas någon där.
I vilket fall så kom vi dit vid fem tiden, åt tacos som de tydligen vart sugna på länge där hemma.. sen så drack vi kaffe och åt tårta till melodifestivalen.
Åkte hem vid halv elva.. robin klarade sig jätte bra hela tiden, var inte alls speciellt ledsen och grinig, som han vanligtvis brukar bli när han är trött.. utan det gick bättre än jag trodde.
Robin är helt galen i Janne, så det var nästan bara Janne som gällde, honom han skulle sitta i knät på o.s.v..

Skulle egentligen ha gått ut efter. men vi hade ingen barnvakt, så det vart hem istället, vilket kändes lite småtråkigt.. men men.. man kan ju inte vara med jämt heller..
Väl hemma kikade vi på "the stranger inside", som både jag och jerry sett förut.. men det gick inte så mycket annat på tv.. bara en massa porr på alla jävla kanaler den tiden, och ingen film alls.. de få filmer som gick hade man sett eller var från typ 50-talet.

Ska åka ut till faster min med pappa min snart, och robin såklart. Jerry blir hemma, så antar att han kommer sitta och spela eller nått.. haha.. men det är ju lika bra när vi är borta också, så slipper man att bli rastlös själv när man inte vet vad man ska göra.. Så vi skulle åka mellan 4-5 någongång, så får väl se när han ringer, pappa.

Inga kommentarer: