söndag 15 februari 2009

Haft det super trevligt hos faster min med familj idag. Vi fikade och pratade en massa.
Robin lekte med sebastians och tobias som en galning, alltid kul med nya bilar.. =)
Han fick även en traktor som han lekte med hela vägen hem i bilen sen.

Vi åt även middag där, och robin åt 3 STORA portioner. blev helt paff.
Han sa meera meera hela tiden. Helt sjukt och se. men blev riktigt glad med såklart.
Titti är ju så bra med barn, gammal förskolelärare och allt. så robin blev storm förtjust i henne, hon kan ju jätte mycket sånger som en annan inte kan, och lekar och så..

Vi var hemma vid åtta, och då var det bara pyjamas och välling och nattning, ikväll fick jag läsa 4 böcker.. och inga korta heller.. men han ligger faktiskt och lyssnar nu, vilket han inte gjort tidigare. då har han mest varit intresserad utav att titta på bilderna. men nu så lyssnar han.
Vilket jag själv tycker gör det hela mycket mysigare med.

I morgon får jag besök utav eva och lisamy vid tre tiden, och sen är det jobb på kvällen för min del. ska bli jätte kul och träffa dem, var sååå länge sedan.. Hoppas att de hittar bara.. =)

Inga kommentarer: