fredag 13 februari 2009

Uppe med tuppen.. eller ja, inte lagt mig för natten ännu..
suttit med en jobbansökan halva natten, vet att det inte blir gjort om jag skjuter på det, eller också en anledning till att vara uppe kanske, nattuggla som man är.

Nu är den iallafall iväg skickad. tror dock att det är väldigt liten chans att jag skulle få det.
Men skulle vilja ha det iallafall!!
Less på att jobba så lite nu.. är ledig hela dagen idag och hela helgen, och det ska faktiskt bli skönt. eftersom man legat sjuk med så har man väl inte riktigt fått tillbaka alla krafter än, känns det som. fast man borde ha fått det!!

Blev ingen promenad med madde igår heller.. då hon fortfarande hade ont i ryggen, men det var nästan skönt för mig. hade nog inte orkat. men självklart tråkigt att hon ska ha ont!

Ska lägga mig ett par timmar nu iaf.. så kanske man kan sova ikväll sedan. Jag som ska gå upp med robin i morgon.. och jag är ju sååå morgontrött, hur många timmar jag än sovit under natten.. men men.. kanske blir lättare om man lägger sig relativt tidigt ikväll iaf. Natti!!

Inga kommentarer: