tisdag 17 februari 2009

Haft en jätte bra dag idag. Fått med ganska mycket, fastän jag inte gick upp sådär jätte tidigt.

LisaMy och Eva har varit här på besök. Jätte kul och se båda två, var ju ett tag sedan nu..
Efter det så åt vi middag här hemma. Robini åt relativt bra, men inte alls lika bra som igår.
Efter det så var det jobb ett par timmar, sedan hem och städa och dona..
Städade ur min garderob och kastade en hel kasse med underkläder.. även lite andra trasiga tröjor och så. Har egentligen rätt svårt att kasta gamla kläder.. men de tar sån jävla plats. så får ju inte plats med sakerna jag använder..
Gick även igenom två påsar med kläder och sängkläder som stått i sovrummet nu i en månad, för att jag inte riktigt vetat vad jag ska göra av dem..

Sen så har jag även hunnit med en snabbis med mina fotoalbum.. måste ju klistra och skriva allt eftersom man får hem nya foton.. men har inte varit så duktig på det sista tiden..
Sen har jag pratat en massa i telefonen med idag.. så hunnit med ganska mycket.

I morgon ska jag fixa nytt pass iallafall.. ha tiggt sällskap av mamma.. men får väl se vilken tid på dygnet det blir.. =)

1 kommentar:

Martina sa...

Har en utmaning till dig på min blogg:)
Kramis