torsdag 12 februari 2009

Ännu en en natt. Blir rätt trött på mig själv ibland.. haha

I morgon ska jag iallafall upp tidigt.. så kanske man kan sova i morgon kväll istället. Hoppas kan man ju alltid, eller nått..

Robin har varit på ett hemskt humör hela dagen. hållt på och bli tokig. han har skrikigt och grinat typ hela dagen. Fattar inte varför heller.. Inte så att jag tror att han är sjuk, utan det var väl bara inte hans dag idag helt enkelt. men jobbigt har det varit, tror kanske han behöver gå på dagis och leka av sig lite.. =) Han ska iallafall dit i morgon.. vilket jag tycker är rätt skönt efter den här dagen. haha.

Annars har ju den här dagen försvunnit lika fort som alla andra.
Sån ångest inför thailandsresan nu.. usch, man ska ju vara så rädd för allt jämt.. men kommer ju sakna ihjäl mig på robin och jerry. det känns ju inte så kul. men man vet ju att man mår bra utav att få sakna varann lite med.. och vi är ju typ aldrig ifrån varann annars.. nätter och så menar jag nu.. för på dagarna så ses man ju inte så mycket.. men man är van att alltid ses varje dag.
och hur ska man klara av att inte kunna gosa med robin på över 2 veckor?! Jag kommer bli galen!!
Eller tänk om det händer något, att planet krashar eller jag blir påkörd, eller uppäten av en tiger eller nått..?! ;) kan ju försöka skämta bort min rädsla iallafall. tror dock inte att det fungerar särskilt bra alls..

Tanken var att jag skulle lägga upp lite nya bilder, men nu är ju klockan 02. och det tar sådan tid, så då kommer jag inte i säng förrän 04.. vilket inte direkt funkar. Får göra det i morgon istället eller nått..

Inga kommentarer: