onsdag 4 februari 2009

Dålig på att skriva, jag vet..
Mycket klagomål.. men har inte riktigt tid känns det som, även om man har all tid i världen. och när man väl sätter sig ner för att skriva, så vet man inte alls vad man ska skriva om..

Denna vecka har det känts som om jag fått någon konstig över energi... hur mycket lust och ork att göra en massa saker.. vilket jag annars brukar vara på tok för lat för..
till och med vart ut och tagit promenader, och lagat mat i timmar. bakat, och sen städat och tvättat en MASSA som vanligt.. hur mycket man än plockar och städar så finns det ändå miljoner med saker kvar att göra. hur är det möjligt?!

Det är faktiskt riktigt skönt nu när jerry börjat jobba dag igen. robin har helt plötsligt ändrat sig tvärt.. och äter bra, samt sover bra. Hur konstigt är inte det?! Men allt med robin fungerar faktiskt mycket bättre nu igen. det behöver ju inte vara för det med jerry, men en konstig tillfällighet annars.

På lördag börjar ju då melodifestivalen igen. Äntligen något man kan följa, egentligen så är man väl inte sådär jätte jätte intresserad, eller JO det är jag visst, vem försöker jag lura?! haha

I morgon kommer Hanna hit.. ska fixa till hennes hår igen. andra gången denna veckan!! haha. nej men det är ju bra att man kan hjälpa till..

Väntar på att grabbarna ska komma hem, så man kan få äta och få lite sällskap. sedan får man väl se om det blir någon film som vanligt eller om man hoppas över det ikväll!! Ha det!!

Inga kommentarer: