måndag 9 februari 2009

Magsjukan!

Här har vi drabbats utav magsjukan.. =(
Jag började spy i lördagskväll/natt och låg sedan hela natten och hulkade, kändes som om man skulle kräkas upp hela magen ungefär.
Sedan började Jerry igår eftermiddag.. han med. Som tur är så har robin hållit sig frisk. Han är hos farmor sin sedan igår, och när vi pratade med henne nyss så var han pigg och kry. skönt det.

Jag har inte kräkts på en och en halv dag nu (nästan), men man är ändå helt slut i kroppen, och träningsvärk över bröstet.. helt sjukt vad man måste använda muskler som man annars inte använder.
Jerry har varit spy fri hela dagen nu.. så hoppas att det lugnat sig nu.

Det lustiga är att jag tänkte för bara någon vecka sedan att det var länge sedan som jag var riktigt, riktigt magsjuk.. och såklart så fick man för det!!

Så nu hoppas jag att vi får vara friska ett tag nu.. inge roligt!! och det smittar ju som sjutton, helt sjukt hur fort det kan gå..
Hoppas ni får hålla er friska iallafall!!

Inga kommentarer: