torsdag 26 februari 2009

Konserten var otroligt bra!! Blev mycket, mycket positivt överraskad. Hade ju bara hört ett fåtal låtar innan, och visste ju att dessa var bra. Men nu visade det sig att HELA konserten var bra. så det får nog bli till att inhandla hennes skiva, så kan jag rocka loss här hemma till den sen.
Självklart då Jerry är borta, då jag varken är känd för min röst eller mina danssteg. haha.
Men bara för att man är dålig så betyder det ju inte att man kan öva i sin ensamhet!? ;)

Som sagt, i morgon är det full fart. ska till gränby och kika present till mosters lilla älskling.. =) sen så ska jag hinna packa allt, och sen ska vi åka när jerry slutar jobba. Kul att lillebror följer med tycker jag, det var ju inte igår som man reste någonstans med honom..

Nej, ska man ta och kasta sig i säng snart kanske?! Ska kika lite på tapeter först bara!!

Och jenny.. du får se bilderna imorgon. ska försöka hinna lägga upp här med.. =)

Inga kommentarer: