söndag 1 februari 2009

Helgen!

Tråkigt att nu denna helg är över med. de går så jävla fort, helgerna.
Men men, bara en hel vecka till nästa. haha.

I fredags så var vi hem till pappa och mari och hälsade de välkomna hem. de har ju varit i spanien i en hel månad.. men tiden har ändå gått skit fort.
Efter det så gick vi och tittade på lilla nyfödda Alva, fruktansvärt söt. men långt mörkt hår. Åhhh de är ju underbara de där små liven.. men samtidigt så minns man hur fruktansvärt frustrerande det kunde vara när de bara skrek och skrek och skrek och man inte förstod var det var som var fel. så får tänka på det när man har tankar på en till liten.. =) för just nu så passar det inte riktigt in.. måste ju skaffa nytt jobb och ordna allt sånt, och sen så kanske man kan börja FUNDERA på saken.. men det dröjer nog länge än.

Sen i lördags å var sali och nicke här, och vi drack lite vin och spelade lite spel. jätte kul, det var väldigt länge sedan som jag skrattade så mycket på en och samma kväll. galet var det!!

Sen idag så har vi varit hem till Hanna först, jag skulle klippa henne, vilket jag gjorde med. men jag ville inte klippa lika mycket som hon ville. hon var så fiiin i sitt nya hår.
Efter det så vart det hem till Agge, Mogge och Moa. så robin fick leka lite och vi umgås =) Det börjar bli en tradition att ses på söndagar för oss nu. Men det är bra det! annars går söndagarna bara till ingenting!!
Vi lånade även en film utav dem som vi ska titta på nu ikväll. eller ja, typ nu.. =)

Det var våran helg det!! Längtar tills nästa med!! =)
Första februari idag.. om en och en halv månad så åker jag, så jag måste vaccinera mig innan med.. ingenting som jag gillar, men eftersom jag typ är världens känsligaste människa och ALLTID åker på nått skit när man är utomlands så vågar jag inte direkt riskera det!

Nej ska sätta mig i soffan och ta det lugnt nu ett tag.. innan det är dags för sängen. Fan vad man sover mycket förresten, hela jäkla livet går ju åt till sömn nästan... eller nja inte..

Inga kommentarer: