onsdag 11 februari 2009

Mår mycket, mycket bättre nu idag.. fattar inte hur det kan hålla i så länge?!
Mådde PISS igår kväll igen, så jag nästan trodde att jag skulle börja spy igen. Men klarade mig.

Jerry ska vara hemma från jobbet i morgon med, då han känner sig konstig i kroppen fortfarande, och på grund utav smittrisk såklart. Men han började ju också efter mig, så det är väl inte konstigt att han fortfarande känner sig lite konstig.

Robin blir hemma från dagis i morgon med, ska ringa dem i morgon och höra lite hur det ser ut med magsjukan på dagis och så vidare.. borde ju kunna gå torsdag. Men vet inte riktigt om jag VÅGAR släppa iväg honom, för vill inte ha detta igen nu när man väl blivit av med skiten.
Men vi får se.. skulle behöva gå med, annars måste jag fixa barnvakt ist.

Det har varit kanon med alla filmkanalerna nu under den här eländiga veckan iaf.
Har sett film, efter film, efter film känns det som.. mycket bra som gått. Enligt mig iaf.. frågar man jerry får man nog ett lite annat svar.. Men en del filmer hade man ju sett redan, men sågs igen.. så då måste de ju bara varit bra. Eller?! ;)

På torsdag blir det vaccinering inför resan, samt nytt pass ska fixas. Kom på detta när jag pratade med Hanna i telefonen i söndags. (passet). så det var ju bra.. de är ju tydligen rätt känsliga när det gäller slitna pass, och eftersom jag inte har ett riktigt leg eller körkort, så har ju jag använt mitt pass JÄMT!

Nej nu blir det sängen för mig, hoppas på att ha lite mer energi till i morgon.. behövs städas rejält här hemma nu..

Inga kommentarer: