torsdag 26 februari 2009

Konsert ikväll igen. Denna gång med mamma. Hon fick biljetter i födelsedags present utav Jan. men han ville inte gå, så då blev jag medbjuden. Antar att jag var den enda som kunde. haha.
Nej men det ska bli intressant, vi ska gå på Laleh, och jag har ju inter direkt hört så mycket utav henne tidigare, så vi får se..

Hunnit med och måla klart köket idag iaf, eller ja.. det är ju inte klart.. men nu är väggen vitmålad och den får vara det nu ett tag, tills jag kommer på vad jag vill göra..

Robins rum har tagit betydligt längre tid och göra klart än jag trodde. men jag håller på för fullt till och från hela dagarna.
Igår så satte vi upp två utav hans bilar tavlor som han fick i julklapp. resten åker väl upp sen.

I morgon så blir det ner till tranås. vi ska åka vid tre tiden, och innan dess är det ganska mycket som ska fixas.. så får väl se hur jag ska hinna med allt..

nej nu ska jag åka! Ha det!

1 kommentar:

Jenny sa...

Bilduppdateringar tack ;)