fredag 6 februari 2009

Idag var vi äntligen och hämtade ut våran boxer till tv.n. så äntligen har man en massa kanaler. jag har egentligen tyckt att det varit onödigt, men det var ett jätte bra pris, och pernilla kan ju aldrig säga nej till alla telefonsäljare som ringer. haha. Nej men tycker det är jätte jobbigt, för det kan vara saker som jag VET att jag aldrig kommer att använda, men ändå så får jag inte fram ett nej.. suck.. blir trött på mig själv där. Jerry med för den delen..

Har suttit och läst en massa gamla artiklar om arboga-morden idag.. FATTAR INTE varför man ska plåga sig själv med att läsa det där igen. men det gör man ju såklart. Förstår bara inte hur fan man kan döda små barn?! Alltså jag KAN verkligen INTE förstå.. hemsk människa.
Man sitter med tårarna sprutandes nedför kinderna bara av att läsa, så kan man liksom inte ens sätta sig in i den sorg som de föräldrar känt/känner.. nej jävla helvete!!
Blir så arg..

Ikväll så blir det nog inte så mycket alls.. jerry är iväg och skulle handla läsk.. han är ju coca cola beroende, jag har faktiskt klarat mig bra sista tiden. Men idag tyckte han att det fick vara nog och åkte iväg.. så vad säger man. Tänk på din överviktiga flickvän.. ;) haha

I morgon blir det melodifestivalen, tror att Agge med familj skulle komma förbi.. får se.. inte pratat med dom själv. utan bara jerry. och vi brukar ju missa att tala om för varandra vad som händer och sker ibland.
Jag älskar ju alla såna tv-program så som idol och melodifestivalen och sånt som man kan följa på helgerna.. blir tråkigt om man ska kolla på film jämt med, även om jag egentligen kan titta på hur mycket film som helst tror jag, Om de är bra!!

Tog mig även mod att gå in på mitt gamla jobb idag, inte vart in sedan den dagen jag sa upp mig. har haft sån ångest bara på tanken att man ska gå in. men det gick bra, träffade dock inte så många.. men ett par underbara gamla arbetskamrater iallafall.. =)

nej, åter till tv:n....

Inga kommentarer: