torsdag 19 februari 2009

Inte sovit många timmar alls i natt. Ändå så gick jag och la mig tidigt, för en gångs skull.. men Robin vaknade så klart när jerrys väckarklocka ringde klockan sex i morse, eftersom min karl är lite seg på att gå upp, som vanligt. Morr.

Ska till BVC klockan elva. Farmor ska skjutsa dit oss, då jerry inte kunde ta tidig lunch från jobbet idag. Men det går ju absolut lika bra det!! =) Vi ska dit för vägning igen, eftersom de ville hålla lite koll på honom, så han inte går ner mer.. men nu tror jag att han kommer ha gått upp fan flera kilo, eftersom han nu senaste tiden varit väldigt bra på att äta.. =) Vilket man är så glad för.. igår åt han lite sämre.. men annars..

Tror även att han har feber idag.. hittar inte termometern någonstans, vänt upp och ner på hela lägenheten nu på morgonen, men den finns bara inte. Men man känner ju det där ganska bra ändå om han är varmare än vanligt. men kan inte säga exakt bara!

Sen ikväll, så ska jag iväg på konsert i musikens hus. Håll i dig nu Karro.. ;) men jag ska gå på Håkan Hellström. Med Hanna och Evelina klockan 19. Fick biljetter utav Jerry i födelsedagspresent, eller fick dem tre veckor innan min födelsedag då han inte kunde vänta.. haha.. men egentligen skulle konserten ha varit i november, men den blev uppskjuten till idag istället, vilket inte gjorde sådär jätte mycket!

Det värsta är bara att jag har så jävla ont i huvudet just nu.. det vill man ju helst hinna bli av med innan man ska dit, om man ska klara av att vara där.. men vi får väl se.. vet inte om det kanske beror på att man bara sovit 2 timmar i natt. Brukar ju få det då! men ändå är man inte speciellt trött, vilket är skönt. I normala fall blir ju jag helt förstörd om man sover dåligt.. som alla andra med.. =)

Träffade några gamla jobbarkompisar igår. var riktigt riktigt trevligt. Man saknar ju dem. Inte jobbet ett dugg, men alla människor som man faktiskt har jobbat med. en del kommer man kanske inte ens träffa igen, och det känns jätte tråkigt.

Nej nu ska vi ta och äta lite frukost här hemma.. Ha en Bra dag!!

1 kommentar:

annKarolina sa...

Vart är eran BVC? Tänkte ifall det är Heidenstam så kunde vi gått prommis dit, har paket o hämta ut... Men sen kom jag ju på att ni fortf inte har vagnen hemma va?.. ANNARS hade det gått :) hade vart trevligt, men jag ska få hit Maria på kaffe nu så sen blir det nog en promenad för mig o Adrian. Vi kan väl höras, tror Jerry skulle komma hit vid 7 ikväll, Thomas sa ngt om det igår :) Puss puss gumsan