torsdag 12 februari 2009

Det vart inget nytt pass idag.
Tiden räckte inte riktigt till, eftersom min mamma var sen som vanligt. haha. hon är ju som hon är den damen. Älskar dig ändå mamma.. ;)
Men får ta det en annan dag, troligtvis på måndag.

Vaccinationen gick bra, men tusan så nervös och illamående jag var innan. som vanligt, fjantiga lilla jag.. men sån är jag ju helt enkelt.
Ska tillbaka och ta spruta nummer 2 den 11.e mars. 3 dagar innan vi åker.

Innan sprutan så var jag och mamma och åt min FAVORIT räksallad på gränby. länge sedan jag åt den nu, men den var lika underbar som vanligt. Stötte där på B och L, länge sedan man såg någon utav dem.. men pratade bara lite snabbt..

Annars så har ju denna dag bara försvunnit. Kollade på knutby dokumentär serien på 4.an nu klockan nu. blev lite besviken.. inte lika bra som jag trodde. men samtidigt så måste man ju kolla på det eftersom det är rätt intressant.

I morgon kommer Hanna hit och gör mig sällskap. ska bli kul, är nu ett tag sedan eftersom vi lekat sjuka och så.. Hon ska eventuellt följa med mig till thailand med. Hoppas på det. Hon vill ju så gärna åka.. men hittar ingen att åka med, och eftersom vi nu ska åka så kan hon ju lika gärna följa med oss. Men det beror väl lite på hur det ser ut med priser och så. Thai skulle ha 16000 för en biljett, lite väl dyrt kanske.. Men vi får väl se hur det blir med det!!

Nej.. nu klagar han här på ljudet utav tangenterna.. så får väl an sluta då.. haha..

Inga kommentarer: