måndag 23 februari 2009

Har sådan otrolig träningsvärk i HELA kroppen. Håller på och målar om i Robins rum, och det fick man ju göra själv eftersom jerry inte är så intresserad.. haha.. eller ja, han vill ju självklart vara med och bestämma hur det ska bli. Men målandet för jag sköta.
Under den här helgen så har jag nog målat nästan 20 timmar, och nästan inte sovit alls.

Jag och jerry var ut och käkade på Biztron i fredags, firade våran 4-års dag sådär en och en halv månad efter det riktiga datumet, men det gick ju det med.. =)

Ska lägga ut kort på robins rum i morgon tänkte jag.. dock inte färdig på långa vägar än.. suck..
men det är kul och hålla på..

2 kommentarer:

Kicki sa...

Då vet jag vilken träningsvärk jag har att vänta i sommar när jag ska måla om två barnrum och mat-vardagsrum. Samt fixa fondväggarna, fast jag får nog hjälp av Danne, i alla fall med fondväggarna. Hoppas att det blir fint och Robin nöjd!

Jenny sa...

Du är fotoutmanad.... läs i min blogg hur du ska göra...
Kram kram